perjantai 19. lokakuuta 2012

Ikävää poliittista ajojahtia




JHT:n nettisivuja on moitittu keskustelupalstoilla heikosti hoidetuiksi. Asia tuli esille muiden asioiden ohella keskustellessani JHT:n Suomisarja-joukkueen joukkueenjohtaja Pertti Saukon kanssa. Pertti kertoi, että johtokunta ei oikein toimi jne. Kerroin Pertille, että voin organisoida JHT:n nettisivujen ylläpidon niin, että ne ovat ajantasalla ja palvelevat yleisöä seuran hyödyksi. Ilmoitin, että voin organisoida asian niin, ettei siitä aiheudu kuluja JHT:lle. Lahjoituksen arvo on n. 3000 euroa. Pyysin Perttiä hankkimaan valtakirjan itselleen asian hoitamista varten. Pertti toimitti minulle allaolevan valtakirjan ja sovimme asian niin, että minä organisoin asian kuntoon kuten teinkin.


Keskustelin Kalajoen perussuomalaisten osaston sihteerin kanssa asiasta ja hän tiedusteli, että voimmeko laittaa asian johdosta tiedotuksen sivuillemme. Asia sovittiin Pertti Saukon kanssan kuten fb-viesteistä näkyy.


Näin olemme toimineet


Informoin asiasta JHT:n uuden johtokunnan puheenjohtajaa Pyhäjoen pastoria Jukka Malista ja pyysin uutta johtokuntaa käsittelemään asiaa. Lähetin asian tiedoksi myös Kalajoen kaupunginjohtaja Jukka Puoskarille, koska joukkueenjohtaja syyllisti asiassa myös Kalajoen kaupunkia.

Iltapäivällä minulle soitti Kalajokilaakson toimittaja Juhani Rintakumpu. Lähetin hänelle todistusaineistot asiassa ja kerroin, että kysymyksessä on poliittinen ajojahti ja koen tällaisen menettelyn ikävänä selkäänpuukotuksena. Kerroin, että en olisi halunnut asiaa julkisuuteen, mutta JHT on halunnut (Päivi Priuskan toimesta).Todennäköisesti juttu on huomisessa Kalajokilaaksossa ja siksi katson velvollisuudekseni kirjoittaa totuuden asioista. Minulle tällainen toiminta on erittäin ikävää ja raskasta, koska olen tehnyt erittäin paljon työtä kalajokisen jääkiekkoilun eteenpäin viemiseksi.

Ikävää on myös JHT:n joukkueen johtajan Pertti Saukon fb-kirjoittelu, joka loukkaa minua syvästi. Olen toiminut niin kuin olemme sopineet. Odotan JHT:n johdolta vähintäänkin asioiden selvittämistä ja odotan mahdollisia toimenpiteitä asioiden johdosta ja luonnollisesti vähintäänkin anteeksipyyntöä. Edellytän, että Penna Saukko poistaa minua loukkaavaat fb-viestit.

Ei kommentteja: